Cansuyalvacc Bebeğim henüz 3 aylik cevremdeki yaslilar 4 aydan itibaren yurutece koyabilirsin diyorlar ama benim ilk anneliğim olduğu için biraz tereddut ediyorum yardimc olurmusunuz ?
Damlanurrr Cansuyalvacc biz yedi buçuk sekiz aylıkken koymaya başlamıştık o da yarım saat yarım saat aralıklarla toplam bir saat koyuyordum
Ysgl26 Hiç yürüteçe koymadık doktorumuz önermedi zararlı olduğunu söyledi kullanmadık. Bacak omurga ve kas gelişimini olumsuz etkiliyo parmak ucunda yürümeye alıştırıyo ve yürümeyi geciltiriyo diye uyardı
Pnay Cansuyalvacc yürüteç çok zararlı, doktorumuz bize kesinlikle kullanmıyorsunuz dedi. Şuan olmasa bile ileride zararları karşınıza çıkar dedi.
Deryak52 Cansuyalvacc yürüteç iyi değil pek bacaklara cansızlık yapıyormuş burun ucuna basıyorlar bende pek kullanamadım onun yerine salıncak alabilirsiniz veya zıplamalı salıncaklarda vardı hop hop yapıyorlar
Cinarrdeniizz Yürüteç zararlı isterseniz bir araştırın. Ben hiç kullanmadım, bir sıkıntı da olmuyor 😊