Roza_dilan İki hafta sonra 4 aylık bebeğimle uçak yolculuğu yapacağım deneyimi olan benimle paylaşabilir mi dikkat etmem gereken bir şey var mı bagaja bebeğimin şampuanlarını damlalarını alabilecek miyim
Nurbost Roza_dilan el bagajına koymayın diğer valize koyabilirsiniz. Emiyorsa inerken ve kalkarken emzirin kulakları tıkanmasın
Birdunyabircennetannesi Roza_dilan Ben bebeğimin şampuanını valize koymuştum Damlalarını el çantasına Biberon ve emzik uçuş boyunca mutlaka ağzında olsun basınçtan etkilenmesin diye Mama yapıyorsanız su alıyorlar uçağa bebek için
muratnannsi Roza_dilan 5 aylkve 11 aylıkken ucak yolculuğu yaptk .emzik emiyorsa mutlaka aln mama yiyorsa ucak kalkarken verin ya da emzirin kulakları tıkanmasın. Mutlaka sevdigi oyuncak alin :) hayırlı yolculuklar dilerim 🌸
hurremsultann Roza_dilan oğlum 2 aylıkken bindim hiç bir sorun yaşamadım biberon verdim kalkışta ve inişte uyudu zaten full çok rahat oldu el bagajinıza 150 ml ve üzeri birşey koymayın birde bebek arabanızla uçağa kadar gidebilirsiniz bilginiz olsun
Melekbas Roza_dilan bagaja vereceginiz bavula herseyi koyabilirsiniz. Ucak ici bazen soguk oluyor ona gore ince kalin kiyafet alin yaniniza. Mama iciyorsa mama icin termos ve normal su icin sorun cikartmiyorlar haberiniz olsun ben sicak su olmayacak diye strese girmistim☺️