10Melek10 Sahraeda eltim 7 ay sonra olmuştu öyle demişti bende yeni doğum yaptım lohusayım baklım ben ne zaman olacam 😊
Pasamm14 Sahraeda normal doğum yapmıştım oğlum 7.5 aylıktı ilk adet oldum olduktan bir sende hiç duzenlu değildi iki ayda bir bile oluyodum
Poyrazahide Sahraeda bende sezeryan doğum yaptm oğlum 8 aylık oldu geçen ay regl oldum endişelenecek bisey yok doktorum 1 yıl normal bi süre demisti
BsO Sahraeda doktorlar 1 seneye kadar normal diyor ben lohusalığım bitti 1 hafta sonra adet oldum şok oldum hiç ben kadar erken olan duymadım doktor bile dedi aman dikkatli ol yumurtalıkların çok güzel çalışıyor diye 😅😅🙄
Sahraeda Bende internette 1 seneyi okudum ama cok gibi geldi heray olacak gibi anlık karın agrısı yasıyorum sivilcelenme falan ama gelen giden yok 😂