Hanımlar bana biraz akıl verin ya. Nasıl alıştırıcam? 2.5 yaşındayken denemiştim 1 ay uğraştım alışmadı. Ara verip bi daha denemiştim yine asla alıştıramadım ben mi beceremiyorum anlamıyorum. 3 yaşa girecek 1 ay sonra bugün yine başladım gün boyu inanın hep alıp tuvalete götürdüm ama hep altına yaptı çişte kakada. Çok stres oluyorum. Bana akıl verin ya neler yaptınız nasıl alıştırdınız?