Deletedmom_110 Kızlar ateş vs yok ama öksürüyor öksürüğü uykusundan uyandırıyor 3 gündür ne yapsam salıya aldım randevu egzaması da geçmedi deterjan değiştirdim mustela losyonnda kullanıyorum yatıştırıyor ama tamamen geçmedi sizce ne yapmalıyım ?
Elifadaannesi Deletedmom_110 Prospan anında öksürüğü kesiyor nebülaztör de ama tabi doktorunuza danışın
Zeyfe Deletedmom_110 canim prospan cok iyi benim de aynı sıkıntılar oldu öksürük vardı cok fazla günde 3 kez bir çay kaşığı olcak şekilde verdim düzeldi tabi doktorunuza da danışın
EmineYilmaz Deletedmom_110 3 aylık kızım öksürüyordu doktor bol bol emzir dedi öksürük şurubunu 6. Aydan sonra veriyoruz dedi antibiyotik yazdı ama sakın verme kötü olursa ver dedi . Bol emzirmeyle azaldı Bakalım tam da geçmedi kontrole götürücez. Emmeyen bir bebek deli ediyor beni Birde deniz suyu koyup hava ver dedi
Deletedmom_110 Elifadaannesi prospan kızım da kullanıyorum ama bu kadar erken olur mu bilmiyorum tamam tşk🌺