Cihangiravc demirbass24 benimkinin de yamuk bana göre sağa bakıyor oğluma göre sol sünnet olmadı daha
LaMamaDellaCicala demirbass24 bunun icin doktora goturdum ben yeni doğduğunda 🥴yamuk isiyor diye….doktor güldü ya😳normal dedi bana…ama icin rahat edecekse sende götür bana goturme bisey yok diyenleri dinlemeyip goturdum icim rahatladi bu n azindan
Mlkkrm demirbass24 Bizimde yandı hatta yan işiyordu sunnet ettırdık zaten doktor dedı en fazla 5 aylıga kadar olması lazım buyudukce kotu olur hemen yaptık duzeldı
EzgiG demirbass24 ah bizim de sünnette ucunda et bırakmış sevgili Dr bey inşallah büyüdükçe biraz o arkada kalır 😒
demirbass24 LaMamaDellaCicala 3aylıkken sünnet oldu şuan 16 aylık bi değişim yok büyüdükçe düzelir belki ☺️
sehribannn demirbass24 bizimkide öyleydi sağa yatiyordu ama şuan düzeldi, bende sizin gibi pimpirikleniyordum🤣