berencimmom Merhaba sevgili anneler . Eşim orijinal bir kehribar kolye almış 50 günlük bebeğimize .Ama çocuğa büyük geldiği için dolayıp bileğine taktık . Sizce kehribarın gaz sancıları ve diğer ağrılar için faydası olur mu ? Kullananlar yorum yapabilir mi ?
Asym33 berencimmom Canım boynuna 4. Aydan snra takılıyor bence işe yarıyor ben diş icin almıştım iki tane dış çıkardık hiç ağrı ateş bir şey yaşamadık ben memnunum
Slnk berencimmom ben kızıma takmaya karar vermiştim ama doktoru gördü hemen çıkarttırdı çok tehlikeli böyle şeylere inanmayın dedi ve diş çıkarmada bir süreç ağzıda salyalanacak kaşınacakta bunu önlemeye çalışma yemek yemeye hazırlanıyor dedi… dolayısıyla şimdi hatıra kutumuzda bekliyor kolye :)
Asyaveannesi04 berencimmom doktorumuz bilimsel hiç bir araştırması yok ve koparsa çok tehlikeli dedi hiç almadım hiçde diş sancısı eksikliğini hissetmedim
Storymoon berencimmom her bebekte işe yaramıyor benim oğlumda işe yaradı şükür hiç diş ağrısı çekmedi ağzı sulanmadı nazara karsıda koruyor
Bus1903 Ay benimde eşim sagdan soldan duymuş bakmış herkes bebesinin boynuna takmış çok iyi geliyomuş diyip duruyo bende korkuyorum acıkcası gece falan bogulur cocuk bişey olur diye ceraset edemiyorum asla