İlk doğumumu 1 ay önce yaptım meme ucunda beyaz etrafı pembemsi minik bi beze farkettim. Agrı vs yok meme ucumda yara var ancak bebeğim yeni yeni sadece anne sütüyle besleniyor. Yaraları ona bağlıyordum da bu beze beni biraz endişelendirdi. Bebeğim bazen bu memeden beslenmek istemiyor. Tıkanıklık vs nedeniyle mi oluşmuştur? Ne önerirsiniz? Teşekkürler