Kızlar ikizlermin birinin kalbindee 8 mm delik var böyle 8 mm olub kendiliğinden kapanan oldu mu? Doktor ameliyatsız kapanmaz diyor bir mucize olupda kapanan oldumu bebeğim daha çok küçük şimdiden ameliyat olmasını istemiyorum biliyorum tıpp çok gelişti ama bilemiyorum içim ji huzursuz sanki birşey olcak mış gibi o ameliyat odasında olursa ben dişarda ölürümm yaa lütfen akıl verjn böyle olup düzelen oldumu 😞😞
(Uzun oldu hakkınızı helal edin)❤️