masal17 benim ikizlerimin ciltleri çok hassas sleepy bio ile basladik 3 numaraya geçince aşırı derecek pişik yapmaya basladi Molfix,goon denedik onlarda olmadı hatta Prima aktif Bebek bile bize yaramadı sizdirma sorunu da çok oluyordu Prima premium care geçtik çok uzun süredir kullanıyoruz ve ne pişik ne sızıntı ne toplanma hiç biri olmuyor o kadar güzel ki keşke daha öncesinde kullansaydik dedik. Aklınızda bulunsun 🤗