Merhabalar 22 aylık bır kızım var doğduğundan beri cok az ekrana maruz kalıyor cok dıkkat ettım nadıren gosterdim. Tv tablet vs cok az yani. Ama kızımın konuşması cok az yıne ıkk dogdugundan berı kıtap okuyorum süreklı konuşuyoruz kıtap setlerı aldım ama hala 20 kelımeyı gecemedık her seyı ısaret etmek istiyor. Baska bı sıkıntısı yok cok sukur ama kelıme sayısı az 20 yı gecmez dedıgım gıbı . Gurbette yasıyoruz akrabamız yok ama cok arkadaşımız var sureklı görüşüruz sosyalız yani ortama da gırıyor . Yaşıtlarıyla da görüşüyor ama hıc fayda etmıyor su anlık bakıcı bakıyor .Bızım gıbı olan var mı sızce doktora götürmeli mıyım