Kızlar selam bebeğim pazartesi günü itibaryle 6 aylık olcak,2 gün için 1 numara mama almayalım dedik doktorunada danıştık 2 numaraya geçebilirsnz dedi,fakat biyerde kafam karıştı şimdi hipp organic combiotic 1 kullanıyoduk 2 numara hipp aldım ondada 6,ayın sonundan itibaren diyo anlamadm ,yine hipp organic combioticlerde 2 numarada 6.aydan itibaren diyo ,bu seride bi farklılıkmı var acaba,yoksa bu aldığımı 6+30 günlk olncamı kullabilcem biln biri aydınlatabilirmi