nergiscamli Bebeğimin ayak tırnaklarını keserken başparmağının ucu kızarık olduğunu farkettim biraz uzundu kestim bugün uyandık tırnak kestiğim uçtan yeşermeye başlamış ama küçük denilebilecek şekilde ne yapmalıyım acile hastaneye götüreyim mi iltihap mıdır
ikibebebiranne_ Sanırım tırnak batması olmuş ellerinin tırnaklarını yuvarlak ayak tırnaklarını düz kesin ve mutlaka yapmadan önce ve sonra mutlaka dezenfektan ile temizleyin.