Oğlumda penisilin alerjisi var onu kullanamadığımız için bogazı çok kötü hep iltihap olmuş maclor kullanıyorum 5.gün hala iyileşmedi doktora götürdüm 2gün daha kullan geçmezse getir dedi alerjisi olan çocuklar için kullandığınız ve iyi gelen bi ilaç varmıydı böyle bir dönemde ne yaptınız çocuğum antibiyotik kullanmasına rağmen iyileşmiyor kafayı yicem😪😪