Tabiki verilmez diyenler neye gore diyorlar ? Bebeğim 13 günlükken cok kötü hasta oldu cay kasigiyla veriyordum gunde 3 kere . Büyüdü simdi ne zaman balgamini atamasa veriyorum cok guzel yumuşatıyor boğazını. Dr una sor yine benim çocuğumda bi sorun olmadı sen bilirsin ben bi de aşırı pimpirikliyim cok şükür böyle böyle idare ediyoruz