Yeni çalışmaya baslayacam pek bilgim yok 2 aylık bebeğim var zaten yarım gün gideceğim süt izininden dolayı sütümü nasıl sağmalıyım hangi göğüs pompasını almalıyım lansinoh çok öneriliyor da zaten yarım gün tek gideceğim bir kaç ay tek öyle olacak ondan sonra ücretsiz izine ayrılacam ne önerirsiniz nasıl sağmalıyım dolapta mi saklamalym nasl olck