alya00 Bebeğim 1 aylık gazı var damlalar masajlar işe yaramıyor. Kimyon çayını içeyim diyorum tanecikli kimyon aldım belki daha rahat içerim diye. Mide bulantısından zor içiyorum siz nasıl içiyorsunuz kızlar.
nazlimom_ alya00 burnumu tıkayıp içiyodum ama bi işe yaramıyo oda beni zayıflatmıştı 13 kilo vermiştim yağ yakıyomuş meğersem . Kimyon tohumu almıştım aktardan onu demleyip içiyodum gazlı olduğu dönemde
edafmo alya00 ben toz kimyondan yapıyorum. 1 bardak suya 1çay kaşığı atıyorum cevzede kaynatıyorum. Sonra bardağa alıp ılımasını bekliyorum. Zaten ılınırken tortular aşağı çöküyor derin bş nefes alıp tortulu kısmına kadar içiyorum tortuyu içmiyorum😂
Hlysahn Of kimyon tozu aldım bende a.a tuketemiyorum sabah içtim mahvoldum kokusu öldürüyor beni gelin görün ki bebem de kolik gazlı 🤦♀️