Niss1 Kızlar bebeğim 5 aylık 6. Aya girmemize az kaldı philips avent kullanıyorduk ama hem akışı yavaş geliyor hemde aşırı derecede akıtmaya başladı hangi marka biberon önerirsiniz şimdiden teşekkür ederim
Nacafa Niss1 numarası olmuyordur ucunu değiştirince sorununuz çözülür. En son ne zaman uç değişimi yaptınız
Yusufff-41 Niss1 canım bizde kullanıyoruz ucunu bebek büyüdükçe değiştirmen gerekiyor numaraları var akış hızı artıyor
Deletedmom_112 Niss1 Nuk nature sense biberonun M emzikli olanı deniyebilirsin, kızım 15,5 aylık 4 . Aydan beri kullanıyoruz cam olduğu için hiç bir şekilde akıtma sızdırma yapmıyor, akış hızı ise ne çok ne az standart bir akışta.
Niss1 Nacafa 3+olanı denedim ama oda yavaş geldi bebeğime 6+ olan ise aşırı hızlı akışlı boğulacak gibi oluyor tutmadı eliyle ittiriyor Yusufff-41