Öncelikle merhaba herkese benim bebeğim ilk doğduğunda 2650 gram doğdu 1 ay tamamlandığında 3300 gram oldu acaba sütüm mü yetersiz geliyor günde 2 biberon mama vermeyi düşünüyorum sizin bebeklerinizde böyle problem yaşadınız mı yaşadıysanızda neler yaptınız kilo alması için