Tubik57 25 günlük bebeğim var. Gögüslerim doldugunda sızlardı ve şişerdi. Bugün gögüslerim cok boş acaba terbiye mi oldu yoksa sütüm mü yok anlamadm başına gelen varmı
Tubik57 Umaykizim19 doktora sordum sıktıgınızda süt görmemeniz normal sık emiyor artık dedi. Gazı olabilir objektif olan tartı demişti. Yinede için rahat etmezse az mama ver ama onuda içer demişti. Gerçkten gazı varmıs kaka yaptı baya bi. Bende aç die meme veriyorum dahada kızıyordu.
Tubik57 Umaykizim19 sütüm varmıs doymus. Çok ikilemde kalınca panik oldum sarılık geçirdiği için aç kalır korkusuyla anlayamadm