Mercimek34 Merhabalar, salıncağa bebeğim en fazla 15 defa kullandı artık büyüdüğü içinde kullanamıyoruz. İlgilenenler varsa satıyorum 500₺. Wind Otomatik Oyuncaklı Bebek Salıncak https://www.e-bebek.com/baby-plus-wind-otomatik-oyuncakli-bebek-salincak-p-byp-sg301
Merveazra Derinertan ayni salincaktan bendede var dusunurseniz 350tlye veririmm. Nerde oturuyorsunuz eldende teslim edebilirim
Merininannesi 15 defa kullanılmış ve 500 tlye mi satıyorsunuz sıfırı 650 tl olan salıncagı? İnsanlar sırf paket acıldı diye yarı fiyatına indiriyor ürünü.