Anneyimm1 bizde sizinle aynı dönemdeyiz. burda önceliğimiz emziriyorsanız anne sütü, formül mama veriyorsanız da mama vermek olsun. yani temel gıda mama yada anne sütü. ben ek gıdayı doktorumun önerisiyle günde 2 defa veriyorum. öğlen çorba, akşamda meyve püresi yada muhallebi şeklinde. miktar artık doyana kadar dedi doktorumuz. çünkü tadımlık dönemi geçtik. doyduklarında anlıyorsunuz zaten. çekinmeyin verin kendisi reddedene kadar. he bu arada aralarda sürekli meyve veriyorum ben. meyve süzgeci hep elinde