Harunsmsk Benim kızım doğsr doğmaz küvöze girdi. 1hafta kaldı. Taburcu olmadan önce alıştırma yaptırıyorlar emebiliyormu diye bakıyorlar. Hastanedeyken hiç tutmadı, tutamadı çünkü ucu yoktu. Hemen silikon aldırdım öyle denedim ve tuttu. Taburcu olduk eve geldik memeyi vermeye çalıltım. Yok tutamıyor, tutamadıkça ağlıyor. Yaklaşık 2 hafta kadar silikon uç ile emdi. 2 hafta sonra deniyim bakim tutacak mı dedim denesim ve hemen tuttu. Birdaha da kullanmadım. Düşkün de değildi zaten. Sizinki düşkün mü. Onsuz emmiyor nu yani