minikbabyy Yaklaşık 40 gün önce e bebek mobil uygulamadan almıştım dolapta yer kaplamasın diye kutu ve kaşıklarını atmıştım yani böyle paket halinde göndereceğim. Kızım rahatsızlanıp burnu tıkanınca bi daha içmek istemedi ve mamayı bıraktı o yüzden satıyorum. Görsellerin birinde uygulamadan ne zaman aldığım yazıyor. Mamalar Ekonomik boy büyük paket yani her bir paket 400 gr. Satın aldığım Görselde belli oluyor ekonomik paket olduğu. Fiyatı hepsi 350₺ kargo size ait. Almak isteyen iletişime geçebilir
RainOverMe minikbabyy üstte kalsın benım kız sabahları cok az içiyor bırakacak gıbı. Emın olsam dusunurdum umarım satabılırsınız. Kargoyla degıl de elden satmanız daha kokay olur, letgo sahıbınden gıbı yerler uzerınden sansınızı deneyın ıstersenız. Bursa buyuk yer mutlaka bulunur almak ısteyen
minikbabyy gkbyza maalesef 3 numara😔 ama son kullanma tarihleri uzun oluyor paket açılmadığı sürecede bozulmuyor ya isterseniz stok yapabilirsiniz şimdiden
minikbabyy RainOverMe bazı uygulamalar gıda ürünü olduğu için satışa izin vermiyor ama letgoyu denemedim sağolun hatırlattığınız için bi orayada koyayım