azraklkn Kizlar yarin ögleden sonra misafirlerim var 5 6 kisi olacaz evde sadece tuzlu kurabiye yapmistim o var çay yanina baska neler yapabilirim dolapta cilek ve muzum var ne yapabilirim bi kac kolay ve lezzetli tarifler soyler misiniz?
Nescafemm azraklkn çayın yanına pasta güzel olur . Muzunuz ve çileğiniz varmış . Onlarla güzel bi pasta yapın .
Defne1722 azraklkn magnolia veya rulo pasta yapabilirsiniz patatesli börek tavuklu şehriye salatası falan aperatif olabilir
Elmas16 azraklkn muzla ‘’rulo yaşpasta’’ yapabilirsiniz hem kolay hem çok lezzetli oluyor görüntüsü de çok güzel 😋 Nefis yemek tariflerine aynı bu şekilde yazarsanız ilk o çıkıyor zaten ☺️
Nescafemm azraklkn ben olsam . Pasta , kısır , rus salatası, veya erişte salatası bunlardan birini yapardım . Kurabiye , poğaça , sigara böreği ,
Pandayavrusu28 azraklkn benimde dün misafirim vardı kısır patatesli börek haşhaşlı sultan tatlısı yaptım . Çilek ve muzdan magnolia yapın mesela
Defne1722 azraklkn aa çok tavsiye ederim leziz oluyorlar yiyen çok seviyor ❤️ nefis yemek tariflerinin sitesinde tavuklu arpa şehriye salatası diye aratırsanız o tarif çok güzel oluyor Esra ataların tarifi
Kk41 azraklkn çok güzel oluyor . Şehriyeleri kavurup biraz üstüne su katıp pişryoruz. İçine maydonoz Mısır turşu konserve közlenmiş kapya biber limon zeytinyağ. Ben tavuksuz yapıyorum ferah güzel bi salata oluyor
Bebegimveben1_ azraklkn muz ve çilek varsa rulo pasta yapabilirsiniz arasına evdeki meyveleriniz yakışır