alev1 hayır kız olur mu öyle sey… En çok kendi evinde rahat bu bebisler 🥰 benim oğlum da üçüncü ay ataginda yaptı onu… Annemlerde sıkıntı yoktu, kaynanamlara bir gittik isyan kıyamet… Nasıl ağlıyor, katılıyor, odleri koptu kaynislerin. Evde de katılıyordu bazen meme kavgasında… Üflüyoruz yüzüne öyle olunca… İlk defa kalmalı gittik, ortalığı birbirine kattık döndük… Evde hiçbir şeyi yoktu oysa. Saatlerce ağladı, uzak yer yola çıkmaya da guvenemedik🥺 daha öncesinde evde sürekli fik fik fik uyuyordu, orada maşallah uyanmadan eve geliyorduk uzun yol olmasına rağmen. Mama yiyip yatıyordu ama bebeğim de küçüktü işte. Kaynis de hep, sizde rahay değil demek.ki tarzı şaka yapiyordu😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇 neyse bir şey demiyorum. Şimdi kaynise gidince çığlık atıyor 🤦🏻♀️ babası ve benden başka kimsede durmuyor…