Kizlar merhaba kizim bir yasina yeni girdi 2 ayliktan beri sadece mama ile besleniyoruz.ek gida durumumuz iyi. Yaklasik 2 aydir 3 ogun bizimle yemek yiyor.kahvalti yapiyoruz beraber oglen bazen corba bazen makarna kuskus yiyor.gunde bir meyve ve bir kase yogurt muhakkak yer. Onun disinda aralarda sulandirarak inek sutu ve devam sutlerinden veriyorum.ama ne olursa olsun tok oldugunu dusunmeme ragmen muhakkak uyumadan once mama istiyor. Sabah ilk kalktiginda gece arada uyaninca gunduz iki tane uykusu var onlardan once muhakkak mama istiyor. Nasil mamayi biraktirabilirim? Tavsiyesi olanlarin onerilerini bekliyorum.hareketli bir cocuk yakiyo yediginu diye dusunuyorum ama gecen gun tartildik 10 kilo 400 gram persentil tabloda yuzde 75deymis. Ben kilodan cok cektim kilonun iyi bisey olmadigini dusunuyorum. O yuzdende aslinda mamayi azaltmak istiyorum