Selam anneler…
Uzun zamandır burada yoktum.
Şimdi kendimce çookk zorlandığım bir sorunla geldim.
Lütfen bilgisi olanlar yardım edebilir mi…
10 gündür 33 aylık oğluma tuvalet eğitimi veriyorum.
Çişini yapma konusunda bir sıkıntı yaşamıyoruz fakat kakasını aslaaa klozete veya lazımlığa yapmıyor.
Başınıza böyle birşey geldi mi ?
Ne kadar sürede bu düzelir?
Ve neler yapmam gerekiyor ?