Stass Kızlar bebeğim 6 günlük hafif bi sarılığı da var uyuyo sürekli masallah sakin ama doğduğu ilk gğn de uyuyordu sarılıktan olduğunu düşünmüyorum normal midir ?ilk kızımı hiç uyuyamıyordum gece gündüz bu farklı geldi acaba sıkıntı mı diye