ikbalumaycaca Aptamil conformil mamadan memnun musunuz, bebeğim 3 aylık çok gazı var bu mamaya başlayacağız, gazdan dolayı mama bile veremiyorum uyuklarken içirebiliyorum
Kbetul ikbalumaycaca merhaba biz kullanıyoruz, normal aptamilde sindirim problemi yaşadık gazı da vardı 1 aydan fazladır aptamil conformil kullanıyoruz gazını kendisi çok rahat çıkartıyor gazı da kalmadı sancısı da çok şükür bebeğim 4 ay 17 günlük
Emireymen23 ikbalumaycaca Ben kullanıyorum ama bebeğimin gazı asla gecmiyo 3 aylık oldu.Sadece emdiği zaman gaz o kadar olmuyo ama sütüm yetersiz olduğu için mama da vermek zorundayım kısacası ben pek faydasını gormedim.