Perimasali2002 Merhaba anneler 4aylık bebeğim var başını hala doğru düzgün tutamıyor Yüz üstü pozisyonunuda sevmiyor zar zor yatırıyorum öyle. Başına boyle birşey gelen oldumu acaba? Sizce normalmi? Bunun için fizyoterapiyede gidiyoruz ama hala duzelme yok.