Sura857 valla ben de korktum biberondan şırıngayla içirmeyi denedim ama yabancı geldi tabi içmedi öyle, kaşıkla denedim o da çekilicek iş değil, sonra biberon veriyim dedim zaten onu da almadı. Bi şekilde günü geçiriyoruz ama nasıl geçiyo bi ben biliyorum..😂
Bugün iyiydik çok şükür, farkettim ki fazla acıkmadan yani ağlicak kadar acıkmadan tam o ince noktada memeyi verince alıyo, o noktayı kaçırırsam sinirleniyo uğraşmak istemiyo memeyle.
Her bebiş farklı çözücez bi şekil😬