_Asilin_Annesi_ en güzeli biraz borca girip sıfır almak, sıfır olmasa da ikinci el güzel bir şey…
benim abim eski araba meraklisi… Yolda kalır, hop kendi tamir eder… Eskiden klasik bir arabası vardı ama o kadar pahalıydı ki parçaları vs, yengemle beynini yiye yiye sattirdik… Gitti yerine UNO aldı 🤦🏻♀️ şu zamana kadar aldığın arabalara ettigin masraf ile iki tane sıfır araba alırdın diyorum doğru diyor ama çıkarmıyor elden. Babamla altlı üstlü oturuyorlar, babamın arabasına guveniyor 😄 ben de uzun yola cikacaksak babamdan alalım arabayı diyorum💙 aşırı konforlu, Volvo 👌🏻 bizde Opel Corsa var, bakım yaptirip satalim derdindeyiz, yolda bırakmaya başladı 🥲 temiz şahin alalım kırmızı diyorum şaka yapıyorum zannediyor eşim… Ben çok seviyorum şahinleri 🐦 kartal da olur🐣 rahat rahat carparim, parçası ucuz en azından 😄