Ikrabebekk Kizim 17 aylik cok erken yurudu ayakalarini ice dogru V seklinde basiyo yururken doktir komtrollerinde bir sikinti olmadigi soylendi duzeli rdendi ama hala ayni tanidigi beya cocugu bu sekilde olan var mi duzeliyor mu