Haribo42 Bir fis sanki 3 damladan daha cokmus gibime geliyo acaba bir fis verenler normalde kac damla vermeli bebegim 51 gunluk
Mrve-Mom Haribo42 ben puf aparatı ile yanağına veriyorum soruj olmuyor. Damla olarak 3 damlanın çok geldiği söyleniyor o yüzdende bebeklere puf olarak verilmesi öneriliyor bilginize.
Serap5252 Haribo42 okumadınız mı gupurunu bir fıs 3 damla demek yanı siz 3 fıs verdiyseniz bebeğe 9 damla vermiş oluyorsunuz . Ben direk damla aparatını kullanıyorum daha sağlıklı
Bebektsk1 Haribo42 ben önce damla şeklinde yaptım banada damla fazla geldi şimdi bir fıs kullanıyorum ben zaten yarısını geri çıkartıyo fazla değil bence
Motheroflion Ben fıs fıs olan aparatını çıkardım. Kaşıkla veriyorum 3 damla şeklinde. Diğer türlü fıslatınca sanki genzine sıkıyormuşum gibi geliyordu. Hem böyle daha iyi oluyo nekadar verdiğimi görüyorum
Haribo42 Motheroflion evet simdi bende cikaricamm ben mutlu olmustum aslinda fisi var diye ben daha once kullanmistim ama bu cok sert bi fis benim kullandigim boyle heryere yayilan varya bogaz fislari gibi .. neyse damla kullaniyim bende ins
Mrve-Mom Haribo42 evet isterseniz çay kaşığına 3 damla damlatın birde 1 puf sıkın çok dikkatli bakarsanız damlanın fazla olduğunu görürsünüz. Bunu doktorlarda söylüyor. Bebeklere puf şeklinde verin diye.