Mtbuaaa herkesin kendi tercihi zevki ama bana göre olmaz. O tür şalları genelde daha abiye tarzı elbiselerde kullanıyorlar. Elbiseniz aslında güzel rengi de çok tatlı fakat kardeşin nikahı için biraz sade, basit kaçmış gibi geldi bana. Çok yakınınız olduğu için söylüyorum yine de siz bilirsiniz tabi 💐