Mtbuaaa Kızlar kardeşimin nikahı var düğün veya sohbetli şekilde değil bildiğiniz nikah evet hayırlı 😂 Bir elbise aldım abartıyı sevmiyorum pamuklu bir elbise topukluyla falan kominleyeceğim ama bir sorum var pamuklu elbiseye janjanlı şal olur mu saçma mı olur 😒
Deletedmom_79 Mtbuaaa tesettürlü değilim ama uyum konusuna geldim😃 janjandan kasıt simli parlak mı desenli mi? Tek şalda olacaksa da bence süper olur nikahın boyutundan bağımsız
Benisahtesevme2 Mtbuaaa elbıse ve şalı atsan daha iyi anlarız kuzum belkı olur belkı uyumsuz durur görmeden bısey diyemem🌞
Simgetuna- Mtbuaaa banada kuaför ve gelinlikci jankanlı kumaş önermişti parlaklıgı yok hoş duruyor benim 9 yıl oldu 🙃rhatsız etmedi beni
sezer2022 Pusulam elbise sade ama şal pullu yada simli parlak gibi sanırım 🥰 Tombikdonerartikcokpahali bence olur daha önce yaptım yine yaparım 😂
Pusulam Tombikdonerartikcokpahali Baktım şimdi internetten. Normal şal gibi duruyor. Birisi bana farkını anlatabilir mi lütfen 😹
Mtbuaaa Deletedmom_79 evet janjanlı o demek Tombikdonerartikcokpahali Pusulam 😂😂 Pamuklu elbise üzerine olur mu ki
Pusulam Mtbuaaa Haa, ben kumaş türü falan olarak düşündüm diyorum o nee 😹 Penye daha mı iyi olur sanki? Bilemedim.
Deletedmom_79 Mtbuaaa yukarıdaki kullancının dediği gibi sanırım bir oylama yapsan daha sağlıklı olur. Bana kalsa olur çünkü. Herşey düz ve sadeyse bir parça hareketli olmalı😁 Güncelleme: hah gördüm fotoğrafı. Olur ya bununda kolları modelli öyle dümdüz değil
ebruztrk Mtbuaaa ama keşke aynı renk şal almasaydın ton farkı olabilirdi yada başka renk daha mı iyi olurdu
Benisahtesevme2 Mtbuaaa olur bence görüntüsü pamuklu gibi durmuyor çok ya janjanda çok abıye bısey değil elbiseye ağırlık katar bence olur
Deletedmom_79 Mtbuaaa bak hatta ne yap biliyo musun kontrast renklerine bak bunu hafif pembesi gibi somon gibi bi renk. Bir de bel kısmına incecik bir kemer takıp o lastiği gizle hafifte üstten düşür kemerine üstüne elbiseyi 🤌🏻🤌🏻
Mtbuaaa ebruztrk yok almadım ama aynı renk düşündüm nikahta öyle daha iyi olur dedim yeni modada farklı şal takma olayı kalmadı gibi 😅