eylulun_annesiii Kızlar bebeğim 2 aylık spa merkezine götürmek istiyorum ama eşimin arkadaşı götürmüş bebek mikrop kapmış suyu değiştirmiyorlar demiş. İstanbul Kurtköy de götürmeyi düşündüğüm yer. Götüren var mı bebeğini?
jd16 eylulun_annesiii istanbulda değilim bursadayım ama şöyle diyeyim güvenilir bir yere götürürseniz sorun olmaz. Biz gittiğimizde küvet boştu bizim için dolduruldu ve Benim bebeğimin spası bitip masaja geçildiği sırada gözümüzün önünde küvet boşaltıldı ve temizlendi.
hnndnn eylulun_annesiii merhaba, bizde kızımı 3 aylıkken götürdük, biz gitmeden dezenfe ettiler yanımızda doldurdular, biz masaja geçince boşalttılar, bu şekil olursa sorun olmuyor. Biz hiç sıkıntı yaşamadık şükür 😊
yasacmalamalo eylulun_annesiii merhaba bizde 4 bucuk aylıkken İstanbul da Beylikdüzü angel baby spa die bir yere goturduk sıkıntı yasamadık gayet güzeldi temiz alaklıydı kuvey dolarken vıdeo attılar kış ayıydı bir de memnun kaldık :)
edafmo eylulun_annesiii ben Tekirdağ dayım kırkını çıkarmaya gittik, sonra üçüncü ayında da gittik. Gittiğimiz yer biz geldiğimizde dezenfekte etmeye başlıyor su yanımızda doluyor. Sudan çıkınca tekrar yanımızda su boşaltılıyor ve temizliğe girişiyorlar. Hiç sıkıntı yaşamadık o yüzden
[silindi] eylulun_annesiii ben götürdüm. Gittiğim yer gayet iyiydi ama benim bebeğim ağladı. Ben de çıkardım. Sadece biraz foto çekilebildik. O yüzden biraz daha büyüyünce götürsen daha iyi. Keyif alma zamanı olsun