Cagnimanne 31 aylik oğlum saçlarımız ince bir kere kazittik bir kere makina attirdik birde makas vurdurduk saçına ama genede böyle anne saçını atamadi yumuşak ve tüy gibi saçları ince şampuan olarak ne onerirsiniz?
yasacmalamalo Cagnimanne ben Sebamed kullandım normldi sonra mustela o kdr guzeldi ama ecowell ac uztıyomuş dıolar onu da kullandım harika bence ama burda bir kaç anne içeriği temz değil yazmış ama ne bılım bnde bir daha almadım henüz siveno aldım o da köpklü baya temız yıkamıyor gbi geldi şimdi trukid aldım onu dncm :))
Mehmet_A Cagnimanne ben şampuan olarak değilde yağ olarak bıttım yağını kullanıyorum kullandığımdan beri herkes çok farkının olduğunu söyledi