Karadeniz61 benim oğlumda 24aylık bende geçen hafta test yaptım ve pozitif 🙈 sürpriz oldu bende beklemiyordum ve düşünmüyordum da. 2hafta sonra ultrasona gircem. Bende sizin gibi karmaşık duygular içindeyim. Telaşlı ve endişeliyim, hayırlısı olsun artık sağlıkla doğsunlar inşallah yapacak bişey yok oğullarımız abi oluyor, bu fikre kendimizi alıştırsak iyi olur. Dedğinizde doğru sanki, ilk gebelikte ki heyecan yok bende de🤷♀️ sizinde gözünüz aydın, sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah🙏🌸