eylulun_annesiii https://imgyukle.com/i/rQwOCG Kızlar bebeğimin çenesinde çıktı dün çocuk doktoruna sorduk kontrolümüz vardı Bi kaç gün daha takip edelim nemlendirici sür dedi. Sizde de oldu mu? 2 aylık bebeğim. Olduysa ne kullandınız nedir bu bilgisi olan var mı?
Deryak52 eylulun_annesiii yanmış sanki baloncuk olmuş yada egzama olmuş nemlendirici kremler sür hametan bebanten fln veya sağlık ocağına götür baksın
ArasAslanannesi eylulun_annesiii mustela stelatopia krem var nemlendirici yüz kremi onu kullanıyorum biraz hafifliyor 😊
eylulun_annesiii Deryak52 19 mayıs diye kapalı sağlık ocağı olmazsa yarın Bi cildiye doktoruna götüreyim diyorum bilemedim. 4 gündür geçmedi.
eylulun_annesiii ArasAslanannesi kırmızı olan yerler kuru evet. Annemde nazardan bence diyor 🙈 ya da emdiğinde süt oluyor o mu alerji yapıyor diyor. Siliyorum ama emerken orda ıslaklık kalıyorsa o mu yaptı acaba dedim bende.