Ballinin_annesi benim de oldu 1. Gebelikte düşük yaptım sağlıklı bebek olmayınca rahim atıyormuş daha sonra tekrar hamile kaldım ondan da aynı sorun oldu ama o zaman rahim ağzında kanamam vardı yattım sürekli hatta 1 keresinde yumurta kadar parça düşürdüm WC de bebek düştü diye ağlaya ağlaya doktora gittim ama şükür bebek değilmiş şuan çok şükür 2 yaşında oğlum siz kaç haftalıksınız şuan kanama için ne diyorlar sebep neymiş hiç stres yapmayın sağ salim kavuşun inşallah