Melike97 Kızım 8 aylık üç defa akciğer enfeksiyonu geçirdi ilk olduğunda 3 aylıktı ve beş gün hastane de yattı bağışıklık değerleri yerlerde ve asla yükselmiyor sürekli hastalanıyor besin alerjisi yok Ankara da bildiğiniz iyi bir doktor var mı ?
Melike97 Rose-06 teşekkür ederim yardımcı olduğunuz için herhangi bir tecrübeniz var mıdır doktorla ilgili araştırma yaptığımda kimi yorum çok iyiyken kimi yorum kötü karar bugün 4. Ye yakalanmışız durumumuz biraz ciddi 15 günde yeniden hastalandı iyi bir doktora gidip zaman kaybetmek istemiyorum kusura bakmayın yanlış anlamayın sormak istedim
Rose-06 Melike97 ben doğumdan itibaren gidiyorum Ferhat hocaya kızım 3 yaşında Şuan. 4 aylıkken deri alerji testi yaptı ona göre ilerledik. Mesai saatleri dışında da ulaşılabilir olması benim için önemli bir etken. Çok geçmiş olsun size de 🌸
Rose-06 Çocuk konusunda tüm anneler gibi ben de hasasım doktorumuz çok ciddi bir durum olmadıkça antibiyotik başlamaz, verdiği takviyeler güzeldir. Ferhat hocadan başka çocuk doktoruna gitmedim henüz.
Melike97 Rose-06 teşekkür ederim doktor bey ile görüşme sağladım kendisi bizim bölümüzle ilgilenmediği bu konuda başka birinden yardım almam gerektiğini söyledi