Merhabalar herkese,
Oğlum dun sünnet oldu, tüm pipisi kıpkırmızı/mosmor, normaldir degil mi boyle olmasi? :( altını alirken cok zorlanıyorum icim gidiyor cok… acaba kaç güne toparlar? Cis yaparken cok agliyor… bir de cis yaptıktan sonra siliyor musunuz, ben silemiyorum zarar veririm diye, doktorumuz cikis yaparken terramycin sur demisti, sadece beze değen tüm alana bolca krem sürüyorum o kadar. Siz neler yapmıştınız nasil gecmisti?