Kızıma yaptırdım 2 ay sonra son doz bexsero olacak. Hatta 10 yaşındaki oğluma o zaman doktoru sadece 13.ayda tek doz nimenrix uygun görmüştü öyle yaptırmıştik ama şimdi kızımın doktoru Türkiye’de bizden çok siginmacilar var çocuğu asilayin deyince ben zamanı geçti yaptiramayacagim diye üzülüyordum oğlum için şimdi okul bittiği gibi hemen oglumada 2 doz bexsero yaptiricam