Kızlar bebeğim 5 ay 2 günlük.Mamayla besleniyor son on gündür mama içmek istemiyordu zar zor 120 ml içiyordu(normalde 180 içerdi) şimdi ise en son gece 1de 150 ml içti.Enjektorle denedim bardak vs her şeyi denedim ortalığı yıkıyo içmek istemiyo.Sebebi dis olabilir mi? Büyük tuvaletinde civiklasma var eller hep ağızda ve parmağımizi kemiriyo ve salyasinda artış gözlemliyorum.Tükenmek üzereyim artık 😔😔