Hastalıklardan yeni yeni çıkıyoruz, bebeğimin doğum gününe 1-2 hafta var. Çektiğimiz sıkıntılardan sonra bi süre kalabalığa sokmak istemiyorum bebeğimi de kendimi de üst üste 2 grip geçirdim sonuncu bayağı ağır oldu üstüne bebeğim 6. hastalık geçirdi 🫠 Evde kendi kendimize kutlayalım, fotoğraf çekelim istiyorum. Böyle kutlama yapan var mı? Nasıl yaptınız? Neler yaptınız?