momandbabye Doğum yapalı yaklaşık bir ay oldu ve artık saçlarımı boyamak istiyorum acaba boyayabilir miyim bir zararı olur mu süte geçme gibi bir durumu olabilir mi, lohusalıktan ötürü kendimi bakımsız hissediyorum boyasam mı boyamasam mı karar veremedim
Sarikuzumalp momandbabye Boyatabilirsiniz doktora sormuştum ben emzirirken diplerini boyatma demişti bende diplerini boyatmamıştım sadece.
Senazz11 momandbabye bende de durum aynı 16 günlüguz sacalrim kızıl ama hamilelikte hep aktı dipler beyaz yarısı siyah altlar kırmızı berbat duruyor saclairm sürekli topuz boyatmak istiyorum ama dipler önemli olan beyazlar halay çekiyor
momandbabye Senazz11 Bir de bu dönemde insan kendini daha bir bakımsız hissediyor en azından ben böyle hissediyorum 🥲