Kızım 16 aylık hayvanlari çok seviyor, eltimin köpeği var bayiliyolar birbirlerine oynasip duruyorlar ben evde kedi köpek bakamam ama. (Asla karşı değilim bakan kişilere saygım sonsuz ben daha önce felçli bir kedi baktım ve o içimdeki üzüntü hala geçmiyor çişini ve kakasını ben yaptırıyordum mesane bölgesine ve poposuna masaj yaparak çok zordu o yüzden şimdi kedi köpek evde bakamıyorum sebebi bu) kuş alsam diyorum kızımda çok sever ama bakımı nasıldır ben hiç kuş bakmadım kedi ve köpeğe göre bakımı daha kolay geliyor… Hatta kuşları gezdirmek için çantalar var çok güzel geçen gün markette kızın biri gezdiriyordu çok hoşuma gitti öyle heryere götürürüm diyorum.. bu konuda bilgisi olan yazabilir mi