Bizim doktorumuz da 3 aylıkken oturturdu, zaten az oturuyordu, zamanla oturma süresi arttı. Ama biz şöyle bir hata yaptık 5 aylıkken babanne dede yanına gittik onlarda hep kucağa aldılar o zaman kızım oturmak istemedi, hep kucakta durmaktan 6. Ayda kendi oturamıyordu. Doktorumuzda kızdı bize, sonra hep oturtarak 7. Ayda kendi rahat oturur hale geldi. Ana bi arladaşımın kızı 4,5 ay zamanı kendi desteksiz öne devrilmeden oturabiliyordu. Her çocuğun gelişimi de farklı oluyor tabi